De specialisten in aanleg en onderhoud van alle soorten sportvloeren Tennis Service Noord sportvloeren. Aanleg - onderhoud - ombouw - renovatie Deze banen en velden worden door ons volgens de NOC·NSF/KNLTB normen aangelegd

De specialisten in aanleg en onderhoud Aanleg - Onderhoud - Ombouw - Renovatie Volgens de NOC·NSF/KNLTB normen aangelegd Tennis - Padel - Pickleball & Meer

Klantenservice

0524 - 224 512

Showroom

Energiestraat 22, 7917RA, Geesbrug (NL)

Service Tennis Totaal

Het kan voorkomen dat u bestelde product(en) na ontvangst naar ons wilt retourneren.
U mag dit uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling (de zogenaamde afkoelingsperiode).
Tennisservice Noord/Tennistotaal zal vervolgens de aankoopwaarde van producten binnen 10 dagen crediteren indien de producten en de verpakking in dezelfde staat worden geretourneerd als bij de levering het geval was. Producten mogen uit de verpakking worden gehaald, maar dienen ongebruikt, als nieuw, in een onbeschadigde verpakking (gelijk aan de originele verpakking) en compleet met alle toebehoren te worden geretourneerd.

Defect bij Levering:

Het kan voorkomen dat een product bij levering defect of beschadigd is. In dat geval dient u zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 7 dagen, een schriftelijke melding of een melding per email aan ons te doen. Alleen na onze goedkeuring kan het product binnen 11 dagen (na ontvangst van de bestelling) naar ons teruggestuurd worden. Deze zending moet u gefrankeerd doen, u betaalt dus de verzendkosten. U ontvangt vervolgens zo spoedig mogelijk een vervangend product. Deze zending wordt door ons gefrankeerd, dus u hoeft niets te betalen bij ontvangst. Indien u niet binnen 7 dagen melding maakt van het defect bij levering van het product dan wordt het defect behandeld als zijnde garantie. Na ontvangst zullen wij het product testen op het aangegeven gebrek. Tennisservice Noord/Tennistotaalkan afhandelingskosten in rekening brengen als het gebrek niet kan worden bevestigd.

Defect binnen garantie termijn:

Het kan voorkomen dat een product defect is. In dat geval dient u zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 7 dagen, een schriftelijke melding of een melding per email aan ons te doen. Wij zullen aangeven of het product naar ons gestuurd kan worden of direct naar de fabrikant. Alleen na onze goedkeuring kan het product naar ons teruggestuurd worden. Deze zending moet u gefrankeerd doen, u betaalt dus de verzendkosten. Na ontvangst zullen wij het product testen op het aangegeven gebrek. Tennisservice Noord/Tennistotaal kan afhandelingskosten in rekening brengen als het gebrek niet kan worden bevestigd of als het product door de gebruiker beschadigd is. Afhankelijk van de klacht en het product kan deze worden gerepareerd of worden omgeruild voor een vervangend of nieuw product. Hierna zal Tennisservice Noord/Tennistotaal het product weer retourneren, deze zending wordt door ons gefrankeerd, dus u hoeft niets te betalen bij ontvangst.

Indien het product buiten de garantie valt zult u een prijsopgave ontvangen.

Contact

Vragen of advies nodig? Neem vrijblijvend contact met ons op!

Sinds 1969 houden wij ons bezig met aanleg, onderhoud, ombouw en renovatie van alle soorten playgrounds en ondergronden.

Doordat wij alles in eigen beheer realiseren, zijn wij snel, compact en flexibel. De ideale partner als het gaat om kwaliteit, duurzaamheid, betaalbaarheid en ontzorgen!

Daarnaast zijn wij ontwikkelaar van de beroemde en bewezen KroPor® extreem waterdoorlatende betonvloer.

 

 

Klantenservice

Voor vragen en support:

Afdeling Verkoopondersteuning:

Of stuur ons een bericht op:

Onderdeel Van Totaal Sportgroup

© 2025 Realisatie door Strong Websites